super bra dag kväll och natt.

hej hallå.
jag är inte lika sur längre, men har fortfarande oehört ont i min arm efter sprutan.
jag sitter hemma hos ida och snart kommer amelia och elina nog snart också. jävligt synd att inte pia kunde komma men men , man får väl göra det bästa av situationen. det blir säkert en massa bilder idag åså, så det kommer imon tror jag, eller senare.
12 dagar kvar tills jag fyller år, inte helt fel :)
blev ett kort inlägg nu, men berättar mer imon.
innan jag går tänkjte jag bara säga att om bloggen ser knasiug ut sen. så funderar jag nu på om jag ska göra i ordning min designen.
det cvar allt.
all love to you.
// linnea


Kommentarer
amelia

haha det blev typ ing bilder heller ^^

haha, men dagen och natten och förmiddagen var ju bäst <33

älskar er, måste verkligen sova någon mer gång igen !

2009-11-15 @ 11:44:51
URL: http://ameliaastuart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0