skolaskolaskola.

hej. har precis kommit hem från skolan fick åka bil  i morse med cornelias morfar lisa och cornelia då, och hem med lisas mamma, så slapp cykla dte var skönt faktist. har läst lite i aftonbladet om en man som typ hade våldtagit och strypt 5 elr sex kvinnor i sitt hus, och det typ låg ett huvud i en spann eller någonting sånt, hemskt!
hur kan han tänka, haha flera personer i området hade sagt att det luktat lik i kvarteret men hans skyllde på en kött affär hahah. aja hemskt hur som helst. idag ska jag plugga lite engelska om jag orkar först ska jag sova!!!
är hur trött som helst, jag har inga gratis sms så kan inte svara eller jo lm en timma när pappa har fyllt på mitt kort så då kan ni smsa igen. Imon ska jag fråga mamma elr pappa om inte jag och någon av dom kan hänga med mig och vaccinera mig mot svin influensan, orkar inte vänta tills nästa vecka när vi får den i skolan åker nog förhoppnings vis ner imon, tänk om den kommer när som helst! det var ju typ några personer som blivit sjuka av den i kungsbacka så den kommer nog snart hit till falkenberg. En sak till, när jag lägegr mig sent är jag inte ett dugg trött på morgonen men när jag lägegr mig tidigt kommer jag knappt upp, lite lustigt eller?
ikväll ska jag kolla på Oskyldigt dömd, det är så HIMLA BRA! så det är väl det som händer ikväll, nu ska jag minsann gå och tända en brasa och bädda ner mig i soffan med mitt täcke och kudde och sova litegranna :)
skriver nog sen :) just det har ni något förslag om vad kan jag kan skriva ist för att skriva puss(eller något sånt)
typ ah vet inte men bara ist för puss/kram, asåå något som jag liksom alltid skriver och gör det till typ min grej? 
hejdå, sööttiiisar!


Kommentarer
Anonym

skriv love/linnea

2009-11-04 @ 15:06:37
Anonym

skriv massa kärlek/linnea eller någonting

2009-11-04 @ 15:07:06
Anonym

jag tycker personligen du ska skriva mutch love.........

2009-11-04 @ 15:07:37
Anonym

tycker som den som komenterade först

2009-11-04 @ 15:07:53
Anonym

skriv avin e bäast(y)

ne skojja vt nt

2009-11-04 @ 16:01:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0