pluuugggaaa

hej.
för dte första vill jag bara säga förlåt för att ja inte haft tid att skriva det har varit så mycket helahela tiden sen har jag inte haft lust fastän jag tkr att det är så himla roligt och det är jag seriös med att jag tycker att det är skit kul att blogga det kan i och för sig bli lite jobbigt ibland men det är liksom inget problem.. dessa dagarna har jag lagt ner ganska mycket tid med plugget till skolan det är as jobbigt men om jag ska få bra betyg nästa år är det nog bra att ta det på allvar, det är franskan och engelskan nu som jag ska plugga jag ska repitera hela sexans franska bok för att lära mig det hahah, det var inte mycket gjort på franskan i sexan. men nu ska jag fan mä klara det här med franskan det är typ det ända som är svårt i skolan det finns ju massa saker som är svårt men asåå jag tror ni vet vad jag menar såhär typ lite extra svårt, så nu ska jag sätta in det i min lilla tröga hjärna, ska försöka med engelskan med om jag orkar den är inte lika svår men ändån det är prov och jag vill ha ett bra resultat för en gång skull, så nu ska jag lägga ner lite mer tid på pluggandet, det är ett till mål jag ska ha att sköta läxorna bra..
första hoppet ner på enter haha det brukar jag ha problem och trycker typ hela tiden x)
iallafalll skolan idag var helt okej, förutom maten och imon blir det nog värre eftersom det nog är fisk och det är ju inte min favorit mat precis men jaja.
imorgon har jaginga planer , så är helt öppen för förslag ^^ om jag inte ska plugga men det ska jag ju göra idag så ska försöka få gjort allt nu. jag ska börja skriva mer det lovar jag! tror jag (a)
aja
mycket kärlek // linnea.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0