ny design!!

hallåni.
gissa vem som har ny design och header? :)
det är jag!! :D hhaah, är nöjd för att det tagot så kort tid, tack cornelia för att du hjälpte mig. har fixat avins design lite också. idag har jag suttit vid datan typ HELA dagen, så ska snart dra mig färifrån och försöka att plugga litegranna mamma är och handlar och jag tror vi ska äta något med kycklilng och det blir gott eftersom jag är sugen på det.. jag pratar just nu med daniella lisa och cornelia. detta skulle igentligen blivit ett video inlägg men det var totally fucked up så vi får se om det blir någon gång, är det någon som vet hur det gör? säg då gärna tilll :D
detta blev ett ganska kort inlägg mot vad jag har skrivit innan (dom senaste) dom var ju lite mer lyckade eftersom jag skrev långt, men nu har det ju inte hänt så mycket så..
aja det var väl att att säga om denna dag, kanske bloggar sen (om jag hinner) imon är det fredag och det är hur skönt som helst!
all love to you / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0