längesen nu.

det var ett tag sen jag skrev för har varit så himla trött på sistonde.
på skolan mest, usch det är så tråkigt. men jag har tänkt på vad jag vill göra när jag blir stor och det är svårt att säga när man är så liten, men just nu vill jag typ bli polis eller ha ett litet mysigt café för det verkar ju inte särskilt svårt med utbildningen för café så om jag inte lyckas med polis, så är det bara att öppna ett café ;)
nej men jag är lite sugen på att bli en polis, dt verkar kul åså.
men nu ska jag inte sitta här och babbla jobb, så  men hann tyvärr inte skriva om vad som hände i lördags men det var otroligt kul. idag har jag inga speciella planer, mest att åka till fotbollen klockan 4 (SJUKT DÅLIG TID!) det är skit dålig tid herregud, 4? man hinner väl knappt hem till skolan om man nu skulle sluta lite senare, men slutar som tur är, 1 så det är bra, förutom att man inte hinner med ngt.
nu ska jag iväg till lisa sen vidare till skolan.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0