helt jävla förbannad..

hejallani.
jag är förbannad som fan, på några småskitar som går i 3;an ?
såhär stog det ; i onsdags på eftermiddags rasten hände det är mycket tråkig sak på skolan. En flicka från 3 gul blev utsatt av många skolkamrater dom retade jagade och hetsade henne. När hon kände sig hotad begav hon sig utanför skolans område och hämtade en lång pinne så hon kunde försvara sig med. Den fick hon inte ha ifredutan puttades omkull, och när hon låg i fosterställning fortsatte några sparka på henne och slog/hotade henne med pinnen. Runt om samlades det en stor mobb med elever från 3 gul och 4 gul som stod och skrek och hejade på. Tre hjältemodiga flickor från klassen, gjorde vad det kunde för att skydda flickan, men det andra var alltför många och högljudda. Fyra andra flickor hämtade en vuxen för att få hjälp.
Detta var på min gamla skola Vinberg skolan, men herregud dom är barn. hade jag sett det hade jag fan gått fram och slått till dom där jävla killarna, asså man gör inte så! undra vad det ska bli med dom när dom är stora, dom var flera mot en, fifan vad förbannad jag är! omg......
aja, hur som helst har jag varit hemma hela dagen och det blir att vara hemma ikväll med för att passa min syster och hennes kompis.. tråkigt värre, någon som vill underhålla mig på skype är det helt okej :D
har sovit nästan hela dagen var så himla trött, så somnade nästan direkt framför tvn. har inte mycket mer att skriva om denna TRÅKIGA dag..
all love to you
/ linnea


Kommentarer
avin

så jävla störda i huvet:S

2009-11-06 @ 19:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0