Ny header. (igen)

hejsan alla mina sötnosar, okej alla är inte mina men vissa iaf (a)
jag var uppe hyfsat tidigt idag gämfört med vad hag brukar på helger/lov.
riktigt skönt med lov vill jag påstå!
jag vet jag är wannabe alla andra med headern men dom är ju så fina så jag gjorde mig en egen. och det där ''mtt liv i ord'' har jag inte kommit på själv, så ni vet! vet inte vad jag fick det ifrån om det var någon jag kände eller om det bara var ngn jag kom in på. det har jag heltochhållit glömt! iallfall så ska jag hjälpa mamma att julstäda idag, så ska jag sätta in min lilla mini gran på mitt rum, den är lite söt den där ;)
igår somna jag tidigt var skita trött så somnade lite tidigare en vanligt.
nae, nu ska jag masa mig upp och äta lite god frukost.
ha det bäst! /linnea








Kommentarer
Anonym

den här va finare (a <3

2009-12-19 @ 19:31:42
URL: http://ameliaastuart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0