HAPPY MORNING!

helloooo, jag har vaknat tidigt idag också bara för att min jävla syster väckte mig genom att tända lampan och säga '' oj sov du?'' snacka om att jag blev en del arg där ja.
jag ska till fynda idag igen för jag glömde att köpa present till ida. jag vet precis vad jag ska köpa, har haft svåra problem med det innan men nu vet jag!
jag såg på film kollade på paradise hotel och robinsson igår, skön kväll faktist.
ida skulle igentligen sova här igår men det gick typ inte, på tisdag ska jag sova med lisa, kul som fan!
jaglängtar jaglängtar jaglängtar mktmktmktmktmkt till julafton!
fett kul kommer det bli, skriver inte mer nu.
bara lägger in ett par bilder åså.
men vi hörs sen.ha det fint / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0