GÖKVÄLL!

oj jag menar gokväll ;)
jag är super glad! skjöter jag hunden nu ett tag bra förstås (kammar, går ut och går, matar tvättar,) ah allt man gör med en hund, om jag gör det så sa pappa att vi kanske kunde köpa en till hund! asåå, om jag sköter stina (hunden) bra dårå! låter det inte hur kul som helst?
jag vet vad den ska heta den ska heta doris och så ska det vara en svart, ist för silver och svart som stina är nu.
tänk så kul dom två vovvarna kommer ha isf! så nu ska verkligen sköta henne och bevisa att jag också kan ha hand om en hund!
sitter och kollar på bonde söker fru.
sen vet jag inte vad det blir får se lite, jag lovar jag kommer sitta och zapppaaa i typ en halv timme! haha.
men jag får se. jag har helt totalt taooat lusten att skriva jag får nästan tvinga mig själv att göra det, så jag  vet inte.
får se om jag fortsätter jag ska iaf göra det nu under lovet! men fpr se hur det blir sen.
vad tkr ni?
skriver sen.
I LOVE YOOUUU ALLL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0